Vrnitev blaga

Kupec lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe (vračilo blaga) v skladu z veljavno zakonodajo Slovaške republike. Blago, kupljeno na spletni strani www.timestore.si, pa lahko kupec vrne v 30 dneh od datuma prejema blaga. Po naslednjem prejemu zahtevka za odstop od pogodbe s strani kupca se kupcu povrne celotna vrednost blaga, ki je bilo predmet zahtevka za odstop od pogodbe. Sredstva bodo kupcu nakazana v 14 dneh od datuma, ko prodajalec prejme kupčevo obvestilo o odstopu od kupoprodajne pogodbe.

Postopek vračila blaga (odstop od kupoprodajne pogodbe)

1.) blago, ki ga želite vrniti, pošljite v obliki paketa (ne po povzetju) po pošti na naslednji naslov: Skladišče ILIRIJA – Packeta Adriatic d.o.o (96718595 TimeStore.si) CANADA 2015 s.r.o., Tržaška cesta 40, 1000 Ljubljana Černuče, Slovenia

To je zbirna točka, od koder se pošiljka odpelje neposredno na sedež našega podjetja. Po fizičnem prejemu pošiljke vas bomo o tem obvestili in vašo zahtevo nemudoma obdelali.

2.) izpolnite in natisnite vlogo za odstop od kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo, ki jo najdete na tej povezavi:

Odstop od pogodbe

Izpolnite vsa modra in obvezna polja v vlogi, tj.:.

1. Ime in priimek, naslov in kontakt (ime in priimek lastnika, pa tudi ime in priimek naročnika - navedeno na računu, če se ne ujemata)

2. Številka naročila (Referenca)

3. Datum prejema blaga

4. Številka računa (prejeta v paketu z blagom)

5. Izberite, ali želite vrniti vse postavke z računa ali le nekatere postavke (če želite vrniti le nekatere postavke, v polje vpišite šifro postavke z računa, npr. Casio GA-100-1A1ER).

6. Znesek za vračilo (znesek postavke ali znesek vseh postavk blaga, ki ga želite vrniti)

7. Številka računa v IBAN obliki (na ta račun bomo poslali znesek vrnjenega blaga).

8. Povzetek pošiljke

9. Datum oddaje zahteve, kraj oddaje zahteve in podpis

3.) Zapakirajte blago, ki ga želite vrniti, in v paket ne pozabite vključiti:

- originalni račun kot dokazilo o nakupu

- izpolnjen obrazec zahtevka za odstop od pogodbe

- blago v originalni in popolni embalaži skupaj z dodatno opremo (če je vključena v naročilo).

 

Kako pravilno zapakirati blago, ki ga pošiljate v spletno trgovino:

  • Uporabite kakovosten embalažni material: Idealna embalaža je trda in dovolj močna škatla iz kartona ali lepenke. Posebno pozornost namenite neprepustnosti in trajnosti embalažnega materiala. Vlaga ali obraba embalažnega materiala lahko bistveno vplivata na njegovo sposobnost zaščite vsebine pošiljke.
  • Uporabite škatlo ustrezne velikosti: Embalaža naj bo izbrana na podlagi velikosti vsebine pošiljke. Vsebina pošiljke mora biti pritrjena in se ne sme prosto premikati v transportni embalaži ali štrleti navzven.
  • Prosti prostor zapolnite s polnilnim materialom: Prosti prostor znotraj paketa zapolnite s kakršnim koli mehkim materialom, npr. časopisom, raztrganim kartonom ali zračnimi blazinicami. Vsebina, ki se prevaža, mora biti pritrjena, blago se v transportni embalaži ne sme prosto premikati.
  • Škatlo ustrezno zaprite: Škatlo zaprite in ustrezno zalepite z lepilnim trakom. Najboljši način je lepljenje v obliki križa. Po potrebi paket na tveganih mestih (npr. na robovih) prelepite z lepilnim trakom.
OPOMBA: če za pošiljanje blaga izberete pisemsko ovojnico, spletna trgovina ne odgovarja za morebitno izgubo vsebine. Reklamacijska politika naših prevoznikov tovrstne izgube ocenjuje kot neustrezno pakiranje s strani pošiljatelja, odgovornost za izgubo pa v celoti prevzame stranka.

 

Vračilo blaga izven zakonsko določenega roka ni mogoče, če:

a) blago kaže znake obrabe zaradi uporabe

b) je bilo blago poškodovano

Natančna vsebina Odstopa od pogodbe je na voljo na strani s Pogoji poslovanja pod točko 10.

Splošni pogoji poslovanja

  • Brez navedbe razloga 30 dni za vrnitev

  • Brezplačna dostava za naročila nad 75 €

  • 100 % jamstvo porekla Izključno originalno blago

  • Odpošiljamo vsak delovni dan 9618 modelov na zalogi